Få passet din telefon eksternt med telefonpasning

telefonpasning er en smart tilkøbsmulighed for firmaer, der har vist sig at være meget effektiv. Med den moderne teknik, vi har nu, er det ikke længere nødvendigt for virksomheder at have en receptionist siddende på kontoret. Det er nu nok blot at have denne stilling outsourcet, og tilkøbt eksternt, nemlig gennem telefonservice. Dette kan både fungere som en midlertidig løsning, men også en langvarig måde, at spare kontorplads på. For eksempel kan denne løsning være ideel, hvis man er i pladsmangel og ikke har ledige kontor, til at have en receptionist, hvorfor telefonservice vil passe perfekt ind i situationen. En anden løsning er, hvis man i forvejen har en receptionist, men han/hun er sygemeldt, på ferie, barsel eller lignende, hvorfor man ligeledes kan tilkøbe en receptionist eksternt og benytte sig af telefonpasning.

Ved at have telefonpasning, kan man ikke blot mærke forskel på pladsen og den stigende arbejdsro man mærker, nej det kan også ses, når man kommer til budgetterne og regnskabet. En tommelfingerregel for telefonpasning er nemlig, at man kan regne med at spare omtrent 30% af omkostningerne ved at have en ekstern receptionist – altså telefonservice, hvorfor mange virksomheder altså vælger at afsætte kontorpladsen til anden side og vælge telefonpasning i stedet, af den simple grund; det kan betale sig. Er man bekymret for kundekontakten og nærheden, er dette ikke et problem. Telefonservice udbyderne går meget højt op i, at der skal skabes kontakt og mange sørger derfor for, at man har en fast receptionist til virksomhedens kunder, så man på denne måde kan skabe relationer, og ikke føle man taler med en robot. Denne telefonpasning, betales via et abonnement, som virksomheden betaler for på månedsbasis (mest set), hvor man på forhånd har tilkøbt abonnement med antal samtaler man forventer at få i løbet af måneden. Der er altså typisk i forvejen fastlagt pris, hvorfor man som virksomhed ikke føler sig snydt eller ser ekstra regninger. Telefonservice er til for, at gøre hverdagen lettere på arbejdspladsen.